Kitap New York da İn tech isimli şirkette çalışan iki kişi Catalina ve Aaron isimli karakterlerin çekişmeli ilişkisinden bahs ediyor.
Beğenerek okudum ve tavsiye ederim))
Spoiler vermeden nasıl anlatıcam bilmiyorumilk incelemem ama şöyle söyleyeyim bir çok kadının gerek sosyal, gerek okul ,gerek de iş hayatında karşılaştığı zorluklar ve cinsiyetçi yaklaşımlara değiniliyor)
Catalinayı pek sevmedim yalan yok, ancak şöyle söyleyeyim başına gelmiş tüm olaylara rağmen dim dik ayakta durması , tek başına onca sorunu halletmesi , kimseye boyun eğmemesi beni gururlandırdı. Catalina çok güçlü bir kadın karakter )