Kitabı okumaya başladığımda elimden bırakmak istememiştim. O kadar sürükleyiciydi ki... Bilim kurgu tarzında kitap sevenlere kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitap. Kahraman Tazeoğlu nun kendi tarzından çıktığı ilk kitap bence. Içinde aşk olmasına rağmen insanı baymayan bir kitap.