Gemma muhteşem gelinliğini giymiş, evlenmek için beklerken tek eksiği damattı. Finn önceki geceden beri ortada yoktu. Bir anda kayıplara karışmıştı. Gemma onun kaçtığına ve onu düğün öncesi yarı yolda bıraktığına bir türlü inanmamaktadır. Acaba hisleri onu yanıltıyor mudur?
•
•
İyi ki almışım dediğim bir kitap oldu kesinlikle. Gemma’nın Finn’e olan sarsılmaz inancı çok iyiydi. Asla pes etmedi ve son ana kadar onu bırakmayacağına çok emindi. Hannah ( en yakın arkadaşı ) ile olan arkadaşlıkları da çok tatlıydı. Her insanın hayatında böyle bir arkadaşı olmalı.
Bu arada kitap beni ara ara güldürdü de. Gemma’nın Finn’in çöplerini alıp Hannah’ın bahçesine getirdiği sahneye aşırı güldüm
Geçmişe gidip ilk tanıştıklarını anlatan bölümlere ise kalbimi bıraktım
Okuyun okutturun canım arkadaşlarım. Şimdiden keyifli okumalar.