·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2023 19:25 Savaş zamanını daha heyecanlı ve merak içinde okumayı umuyordum.Bazı noktalarda baya baha sıkıldım.
Üstüste de Tolstoy beyefendiyi okuyup iki farklı dil ile karşılaşınca ne yalan söyliyeyim baya heyecanlandım.Bu sebeple Tolstoy'un kitaplarını çıkış sırasına göre bir okumak istiyorum.İlk başlayışı,geçiş dönemi,bunalım dönemi derken dili ne yönde evrilmiş görmek istiyorum.Kısakürek beyefendileri ve Karakoç beyefendileri okurken lisedeydim ve bu konuda hiç dikkatli değildim.
Liseye geri gittim.Ve kendime nasıl bu konuda bir fikrim olmaz dedim...
O sebeple üslubûnu beğendiğim bir yazarın değişim evrelerini görmek iyi bir fikir gibi.
Okumaya merakı olanlarda deneyebilir.