Seyyidhan Kömürcü 'nün ; Hasar Ayini,
Dünya Lekesi'nden sonra yutkunmaya devam ettiği ve son ağrısı olan Kendinin Ağacı şiir kitabı, 14. Metin Oltıok şiir ödülünü almıştır.
Satın aldığım günden beri her gece elimin uzandığı bir kitap.
Şair, hiç bağırmayan sesiyle kitabındaki her şiirini, birer fotoğraf albümü gibi bizlere gösteriyor.
"İçimde sessizce büyüyen bir yer var
düşmek değil,
çakılmak isteği"
Sona geldiğinin farkında, ne kadar sıkı tutunsada yere cakılacaktır. Çünkü bırakılacaktır.
Dünya lekesi kitabına göre; üslup biraz daha basit olmuş olsa bile, içi dışından biraz geniş olan herkes, fazlasıyla beğenecektir.
Şairin dediği gibi:
" İçimdeki şişe kırıldı"
Bu çıtlama sesini eminim sizde hissedeceksiniz.
Son olarak
Bazen birden gözümüzün önünde her yer kararır ve anlamsız kalır.
Bu karanlıktan korkup koşup sarılacak bir kitap. İnsanı rahatsız etmek için yazılmış olsa bile...
Keyifli okumalar.