10/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2023 18:06
Tadı damağımda harika şekilde kalan bir kitap oldu bu.Şermin Yaşarın okuduğum ilk kitabı ama son kitabı olmayacağına eminim.Kendisinin kalemini çok sevdim,çok samimi buldum.Kitap benim deyimimle "göçüp gitme" hikayelerinden oluşuyor.Her öykü o kadar güzel kurgulanmış ki en sevdiğimi,en hoşuma gideni seçeyim dedim ama bir tanesini seçmek çok zor oldu.Yine de beni en etkileyeni sanırım "Ömer" adlı hikaye oldu. "Berhudar Olayım Necmi Enişte" de ise çok güldüm. Hem güldüren,hem hüzünlendiren bazen de uzun uzun uzaklara baktıran ve boğazıma bir yumru bırakan bir kitaptı.Okurken her lezzeti tatmak isteyen okuyuculara mutlaka tavsiyemdir.
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma
·
75 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👏👏👏 "Tadı damağımda kalan" çok güzel ifade etmişsiniz. "Sırlarımı söyledim dağlara dumanlara, ben yazarken ağladım, okurken sen de ağla." diye başlayan bu kitabı çok beğendim çok 👌👍 #kitapseverlertakipleşiyor Yorumum için 👇👇👇 dogavekitap.wordpress.com/2023/08/18/gocu...