Bana kitap fazla acemi işi geldi.Konunun ağırlığını hiç hissedemedim.James mafya ama sizde hiç bir etki uyandırmıyor.Havada kalmış bir karakter gibime geldi.Kitapta ölse misal yeri rahat doldurulur ve yokluğunu hissetmezsiniz.Wendy biraz daha iyi olsa bile onda da bir olmamışlık vardı.Aşk ve ya tutku zeytinli poğaça gibiydi.Fısıldamışlar sanki o derece.Vasattı.