·672 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Şubat 2023 00:00 Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kitap... Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım. Bu türe ön yargılı yaklaşıyordum. Bana göre okunacak olan kitap mantık içermeliydi. Okudum ve onun da dediği gibi " Kitabın sonuna geldiğinde o evrenden bu dünyaya alışman zor olacak". Dediği gibi de oldu. Gerek yazarın kitapta kullandığı dil ve anlatım gerek kurgusu gerek imgelerin insanüstü büyüsüyle beni mest etti diyebilirim.