Japon klasiklerinden şu zamana kadar okuduklarımı hep beğendim. Biraz karanlık ve depresif bir havası var. Ben bu tarz depresif kitapları okumayı seviyorum. Eğer bu tarz kitapları seviyorsanız bence Japon klasiklerine bakabilirsiniz. Bu kitapta iki farklı öykü vardı. Kitabın dili gayet akıcıydı, kitabı bir oturuşta hızlıca bitirebilirsiniz.