Puan vermedi·550 syf.····Okunma: 26 Mart 2023 02:26 Kitabın kurgulanış şekli çok iyi. Aynı bölüm içerisinde bile güne ve yıllar öncesine ustalıkla gidip gelmesi, bölümlerin ustalıkla kurgulanışı, kahramanların duygu ve düşünce dünyasını yansıtma becerisi oldukça iyi. Bizdeki diktatör ile benzerliklerini görmek de çok üzücü. Reelde ve reelden çıkmak için kaçtığın dünyada aynı tip diktatörleri görmek kitabı bitirmeyi zorlaştırıyor ve 550 sayfada boğucu da oluyor. Yönetimin aleyhinde olanların ortadan yok olması veya cezaevlerinde olmaları, muhaliflerin ölümle burun buruna olması, hukukun ve liyakatın olmaması çok tanıdık. 20.yy’da Dominik halkının yaşadığını 21.yy’da bizim yaşadığımızı görmek de ayrıca üzücü.