Kitap okumayı seven biri değildim ta ki bu kitapla karşılanana dek.Sadece kitabı beyenmekle kalmayıp bana kitap okuma alışkanlığı kazandırdı.Hep derlerdi kitaplar sizi başka diyarlara götürür ama inanmazım,saçma gelirdi nasıl bir kitap beni başka yerlere götürebilirdi ki ama oldu sanki 1800'lerin parisinde dolaşıyordum.Size abartı gelebilir ama ne olursa olsun bu kitap şu fani dünya da mutlaka bir kez okunmalı.