Puan vermedi·424 syf.····Okunma: 16 Mart 2023 21:46 Biraz nörolojik bir roman beklerken, maceraya dönüşmesiyle beni şaşırttı.
Baş karakterterlerin geçmişleri çarpıcı.
Aynı şartlara sahip iki farkli kisiden biri kötü olmayi seçerken,bakiyoruz da biri iyiligi tercih ediyor.Burada da olan hep aradaki masum insanlara oluyor.
Kitap bir dizi gibi yarıda kaldı. Bunun üzerine 2.kitabi aldım.
Sonuç olarak kitabı önerebilirim.Degisik bir tarz olmuş. Yeni nörolojik hastaliklar öğrendim.Ve 2.kitapta neler olucak diye de merak ediyorum açikcasi.
Keyifli okumalar.