Puan vermedi·330 syf.····Okunma: 27 Mart 2023 15:27 Kitaba ilk başladığımda baş kahramanın farklı bir kişiliği olması, dilin akıcı olması sebebiyle ilgimi çekmişti. Ardından kahramanın söylediği söz ve davranışları tutarsız buldum. Bazı yerlerde diğer karakterlerin söyledikleri sözleri de yersiz ya da gereksiz buldum. O cümleler hiç gerçek gelmedi. Ama bu benim kişisel fikirlerimle alakalı olabilir. Ayrıca bu kitap benim uzun zaman sonra okuduğum ilk kitaptı ve bir an bana yazılan hikayelerin çok uydurma olduğunu hissettirdi. Kitabın yaklaşık son 30 sayfasında olaylar ortaya çıkıyor. Hikayeyi öğrenince bütün taşlar yerine oturdu ve kitabın ortalarına kadar düşündüğüm yavanlık fikrini ortadan kaldırdı. Yine de kahramının hikaye anlattığı kısımların fazla uzatıldığını düşünüyorum. Bütünüyle düşündüğümde güzel bir kitaptı.