·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2023 02:12 Okumaya başlayıp sürekli araya birşeylerin girmesi ile yarım bırakmam ve sonra tekrar başlamalarımın ardından sonunda bitirdim. Aslında okunması o kadar zor olmasa da bir çok kişide bu olayı gördüm. Alıp başlayamama veya başlayıp bitirmeme gibi. Bu da sanırım Kirke’nin büyülerinden biri olsa gerek. Sadece okunmak istediği zaman, istediği kişiye okutuyor kendini.
Kitabın dili çok hoş. Betimlemelerini çok seviyorum. Ne aşırı fazla ne de çok sade. Tam benim istediğim tarzda. Hikaye ise genel olarak mitoloji seven biriyseniz güzel. Kitabın belli bir kısmına kadar “hep böyle mi geçecek” diyordum ama sanırım kirkenin de içten içe öyle hissettiğini hissettirmiş yazar :)
Ben gayet başarılı bulduğum bu eseri az buçuk konuya ilgisi olan herkese tavsiye ediyorum.