10/10
·80 syf.··
2023 37. kitabı
Kitabı baştan sona tebessüm ederek okudum. Çocuk kitabı olabilir ama bence her yaş için. Gençlerin özellikle okumasını çok isterim. Kitabın sonunda, kitapla ilgili 10 soruluk düşündürücü sorular kısımı var ve çok iyi olmuş. Alıntı: * Adım da yaşamımın bir parçası vardı... * ... adımı hem ben hem de yaptıklarım belirlemişti. Kitap bittikten sonra bana şunu hatırlattı; Babamın teyzesi kendi ismini kimse koyulmadığı için üzüldüğünden babam da onun adını bana koymuş. Biri müdahil olmasaydı belki de başka bir ismim olacaktı. :))) İsmim mi? İnsanlara tanımladığımız kelimeler, insanları ne kadar tanımlıyor. Kitabı okuduktan sonra sorularla beraber pek çok düşünce, yanıt bizimle...
Adını Arayan AslanSerhan Kansu · Masalperest Yayınevi · 202025 okunma
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.