öncelikle merhabalar efenim. çocuk kitabı okumanın insana neler kattığından bahsetmiştim tekrar bahsetmek istiyorum etrafınızdaki insanları görmenizi, her şeye daha nazik ve daha hoş yaklaşmanızı sağlıyor yani ben böyle hissediyorum özellikle okurken büyük hayrunnisa değil de küçük hayrunnisa olarak okuyorum küçüklüğümü dinliyorum her çocuk dinlenmek ister büyük hayrunnisa küçük hayrunnisa yı dinleyerek günün yorgunluğunu atıyor. hemen incelememi de yapayımm kitap kendini sevme kendine şefkat gösterme üzerine kaleme alınmış içinde bolca sevgi sözcükleri barındıran bir kitap bu yönü bence çok hoş. anlatım ve içerik olarak ebeveynlerin bu kitabı okuması daha sağlıklı olacaktır özellikle anne ve babasından gün içinde söylemeyi sıkça unuttuğumuz sevgi sözcüklerini duymak çocuğu çok daha motive ve içini kıpır kıpır yapacaktır. okuyan ebeveyninde farkındalık kazanmasını sağlayacaktır diye düşünüyorum ve teşekkür ediyorum.