Kitabı D&r da tesadüfen görmüş arka kapağında yazan yazıyla bin hevesle almıştım. Ancak kitap konusu güzel olsa da yazım dili asla akmıyor asla içine çekemiyor. Gerçekten çok zor okuyup bitirdim. Okurken defalarca kendimle mücadele ettim bırakmamak için. Kitap tamamıyla -di’li geçmiş zaman ile yazılmış neredeyse hiç diyalog metinleri içermiyor ve çok sıkıcı bir şekilde kurgulanmıştı. Kitabın bir başarı hikayesi olması beni kendine çekse de maalesef dili beni hayal kırıklığına uğrattı.