+15 yaş (Şiddet ve korku unsuru içerir :))
9/10
·184 syf.··
2023 8. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Mart 2023 23:41
Ruhlar alemi bir çoğumuzun ürktüğü ve aynı zamanda merak etmekten de kendini alıkoyamadığı bir alem.Peki bu ruhlar dünya alemine inerse ne olur, bir de bunlar kötü ruhlarsa...? Kitap, mezardaki bir lahitin açılması sonucu kötü bir lanetin ortaya çıkmasıyla başlıyor, ruhlar bir eşikten geçerek seçtikleri insanların bedenlerini ele geçirip onlarin arasına karışıyor ve başkarakter olan şeytanla beraber insanoğlunun acziyetini kanıtlama, onlardan intikam alma çabasına dahil oluyorlar. Çünkü insanların varlığını , kendilerinin cehennemde yaşadığı azabın sorumlusu olarak gördüler.İnsanlar olmasaydı onların kurtuluşa dair umutları olacaktı, o sonsuz azap sona erebilirdi. İnsan formu yok olmalıydı. Onlara göre Tanrı'nın insana, insanın iyiliğine olan inancı yersizdi.Zaafları, zayıflıkları,hatalarıyla insan eksik ve kendilerinden farksızdı ve insanlar da cezasız kalmamalıydı.Bunun yolu kötülüktü. Kötülük çoğaldıkça onlar dünyaya egemen olabilecekti. İnsanları alt etmenin, haklı çıkmanın yolu buydu. Kitap felsefik olarak insanı kendi özüne doğru bir hesaplaşmaya da götürüyor ve kitabın anlamı, vermek istediği mesaj siz deştikçe derinleşiyor. "Ruhun ölü bir bedene girmesi yeniden dirilmesi ya dünyaya tekrar gelmekle sonuçlanır ya da ölümü kabullenmeyip kaçmaya çalıştığı için cehenneme gitmekle" ...Devamı kaos, devamı kitapta :) Olay örgüsü karışık değil, çok sürükleyici. Kurgusuyla, detaylar ve tasvirleriyle her şeyi gözler önüne seriyor ve harika bir hayal gücü okuyucunun zihninde olaylari canlandırıyor.Her şeyi televizyon ekranını izler gibi okudum. Akıcı, sade, rahat bir dille yazılmış. Kitabı, kaçıncı sayfada olduğunuzu bile fark etmeden soluksuz çeviriyorsunuz ,hızlı başlayıp hızlı bitiyor.Ayrıca seriler halinde devam edeceğini, bu kitabın bir başlangıç kitabı olduğunu, iyiyle kötünün mücadelesinin asıl bundan sonra başlayacağını son paragrafta anlıyoruz. Özellikle 15 yaş eşiğini atlatmış bütün arkadaşlara tavsiye ederim:). Devam kitaplarının da bu kadar heyecanlı olmasını ümit ediyorum. Furkan Gürsu ya bundan sonraki yazacakları için de başarılar dilerim... Bu arada aklıma gelmişken 13 benim uğurlu sayım :)
Roman
Karanlığın EsirleriFurkan Gürsu · Yediveren Yayınları · 2022174 okunma
··
1.173 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Birçok noktaya çok iyi değinmişsiniz. 3 serilik bir kitabın birincisine göre birçok şeyi çok iyi çözümlemişsiniz, muhteşem 🙏🏽🙏🏽 ayrıca övgü dolu cümleleriniz için de çok teşekkür ederim. Çok sağolun 😇
Elif Derya Gümüş
Gönderi Sahibi
Rica ederim çok keyifliydi. Başarılarınız daim olsun. Umarım hak ettiğiniz yerlere gelirsiniz. Okuyucunuz bol olsun. Kaleminize sağlık 😊