·296 syf.····Okunma: 30 Mart 2023 01:36 Fable öyle bir yerde bitti ki soluklanmadan direkt Efsane’ye başladım. Gerçi yerimde kim olsa aynı şeyi yapardı sgshdhdhdh Kitap güzel başladı, sonra temposu aşırı düştü. Açıkçası kitaba West ve Fable için başlamıştım ama kitabın yarısına kadar West, Fable’ı aradı, yarısından sonra da anlaşmalar, ittifaklar derken birbirlerine mesafeliydiler. Kitap kendini okutturuyor mu okutturuyor ama ne dolu dizgin aşk, ne de dolu dolu aksiyon vadediyor. Sanırım kitapta en çok sevdiğim şey Saint ve Fable yüzleşmesi (kalp kalp kalp) Garip bir şekilde kitabın son sayfasına kadar İsolde’nin yaşadığını düşünmüştüm. Bu spoi değil zaten kitabın en başında ölü olduğunu yazar belirtiyor ama Saint çerçevesinde ölüm anı bir anda yok oldu şeklinde anlatılınca ve Fable gözünde bazı sahneler de eklenince İsolde’nin yaşıyor olmasını bekledim. Keşke de yaşasaydı. Mesela ben Saint’in keşke gemime hiç kabul etmeseydim demesini ve o nefret dolu konuşmasını kitabın sonunda bile anlamlandıramadım dgshgdhdhh Başta İsolde, Saint’e ihanet etti sanmıştım ama öyle bir şeyde yok. Neyse kısacası #okudum #bitti