·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2023 14:40 Keyifli,bolca gülerek okudum.Aklımda hiç bu tarz bir hikaye canlanmamıştı.Hatta kitabın isminden ötürü hikayeyi baya kasıntı ve itici tiplerin olduğu bir hikaye gibi düşünürken aksi olması ben şaşırttı.Birde üstüne türklerin o muhteşem konuşmaları yok mu(!)
Tiyatrosununda iyi olacağını düşünüyorum.Denk gelirse mutlaka izlemek isteyeceğim bir oyun olacak.