Otistik olan ekonometriks karakterimizle, annesinin hastane borçları için eskortluk yapmak zorunda kalan karakterimiz arasındaki çekim ve aşk beni büyülemiş durumda. Bir kitap aldığımda o kitap beklentimin üstünde çıktığında, aşırı mutlu oluyorum, birsüre hayattan kopmuş oluyorum ve dünyadaki en mutlu insan o an benmişim gibi geliyor. O paranın her kuruşuna değdiği için o kitabı almamın ne kadar iyi bir karar olduğunu görünce resmen gururlanıyorum.
Bu kitap cidden çok çok çoooook iyi arladaşlar, okumanız lazım, hemde acilen.
Almanızı çokça tavsiye ediyorum (lüffen kendinize bu güzelliği yapın) ;))
Yazar çok iyi bir iş çıkartmış, sanırım takıntıkı(!) Olacağım bir yazar daha buldum.