Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 31 Mart 2023 19:19 Ahmet Naç. Henüz üniversite sıralarında keşfetmiştim kendisini. Gölge, onun eğitim adına dertlerini anlattığı eseri. Aslında hepimize dert olması gerekenleri yâni. Sorgulamayan nesiller yetiştirip "eğittik" zannettiğimiz bir dönemde, aksini nasıl yaparız bunu bize gösteren dersler çıkardım bu kitaptan. Bence her öğretmenin de mutlaka okuması ve payına düşenleri alması gerekiyor. Sorgulayan, araştıran, kendi öğrenmelerinin sorumluluğunu alan yetişkinler istiyorsak, buna önce temel eğitimden başlamalıyız çünkü..
Kitabın sonlarına doğru olan, Gölge'yi yâni Atatürk'ü doğru yorumlamak ile ilgili olan bölüm ise favorim oldu doğrusu.
Kitabın kurgusu ve dili ile ilgili bir yorum yapacak olursam eğer profesyonel olduğunu söyleyemem. Kurguda kopukluklar vardı fikrimce . Ben daha çok verdiği mesajlara ve fikirlere odaklandım. Okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.