Merhaba
Aşkın formülü tiktokta merak edip aldığım kitaplar arasındaydı.
Kitaptan biraz bahsetmek istiyorum.
Stella ekonomist bir kadın hayatında belli bir düzeni olan işini çok seven biri.
Ailesi ona artık bir aile kurması gerektiğini söylüyor.
Stella için evlilik bir eş demek bir eş erkek demek erkek ise yakınlaşmak demek stella bir otistik hastası randevular ve insanlarla iletişim onun için tam bir kaos.
Bir ilişki yaşaması için birinin ona belirli şeyleri öğretmesi gerektiğini düşünüyor ve bunun için bir eskort tutmaya karar veriyor.
Benim için çerezlik bir kitaptı.
Okumam 7-8 saatimi aldı.
Okurken eğlendiğim güldüğüm yerler olmadı.
Fakat okurken hiç sıkılmadım.
Ve okurken kendim ile stella arasında bazı benzerlikler yakaladım.
Onun haricinde yazarın otistik hastalığına değinmiş olması hoşuma gitti.