9/10
·372 syf.··
2023 2. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 31 Mart 2023 21:37
Evet bu benim kitap incelemem.İlk kitap incelememin beni sürükleyen ve çok şey öğreten 1984 olması beni mutlu etti hadi incelemye geçelim. Öncelikle kitap distopya türünde başarılı ve bu konuyu oldukça güzel bir şekilde aktarmış.Kitabı okurken hiç sıkılmadığımı söyleyebilirim. Sadece ana olaylar başlamadan baş karakterimiz (Winston) şu 3 ilkeyi (savaş barıştır, özgürlük esarettir, cehalet güçtür) açıklayan kitabı okurken sıkıldım diye bilirim ama sıkıldığım yerde bile bize pek çok şey kattığı aşikâr. Kitap başlarda ağır ağır ilerliyor ama sonlara doğru bırakamıyorsunuz. Kitabın sonu beni çok tatmin ettiğini söyleyemiyorum. Kitabı bitirdikten sonra şaşkınlıkla beraber gelen hafif bir kızgınlık oluyor. Kitabın sonunda tek mutlu olan kişi BÜYÜK BİRADER ve İKTİDAR diyebilirim Okumanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız. Genç bir okur olarak ilk kitap incelemem bu şekildeydi. Umarım beğenirsiniz. Hatam ve kusurum varsa bunu belirtmekten çekinmeyin lütfen Bir sonraki incelemeye kadar Okurla kalın Hoşçakalın
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,4bin okunma
·
26 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yorumlarına katılarak konuşuyorum ama sonda Büyük Birader'in kazanması gerekiyor ki insanlar bu kitabı okuyup ders çıkarsın ve böyle bir devlet oluşmasın.Benimde çok beğendiğim bir kitap ben de öneririm
Ejderloş
Gönderi Sahibi
Size katılmıyor değilim ama kitabın sonunu değiştirecek olsam baş karakterin kazanıp nasıl kazandığı anlatılarak insanlara ne yapması gerektiği aşılana bilirdi diye de düşünmüyor değilim