·126 syf.····Okunma: 01 Nisan 2023 03:23 Bu benim ilk incelemem o yüzden garip şeyler yazabilirim, bilmiyorum.
Kitabi ilk okumaya başladığımda her elime almam da iğrenç bir kitap olduğunu düşünüyordum, başlarında konuya hic hakim olamadim,karakterleri benimseyemedim ama bu kadar seveni olan bir kitap olduğu icin bitirmek ve bu sevginin sebebini görmek istedim.
Az once bitirdim ve goz yaslariyla geçen bir son oldu.Kitap gercekten son 50 sayfasi kadarinda butun duygusunu gecirmeyi basardi,aciyi,kederi, Werther'in her duygusunu hissettirdi.Sonunda buyuk bir acıma duygusu hissettiriyor,boyle bir ask,sevgi,takinti her ne demek isterseniz okuyanin kalbini kırıyor.Ayrica Albert'in karakteri,Lotte'nin korumaya uğraştığı sadakatide kitabin minik guzelliklerinden bence.
Lafın kısası kitabın başı okumak için zorlasa da bence okunmasi gereken etkileyici bir hikayeydi.