·510 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2019 00:00 İlk okuduğum kitap. Hayatımda risk almam gerektiğini öğreten kitap. İnanç ve Azim ile insanın yapamayacağı hiçbir şey yok. Herşeyi elinden alınan bir adam ve intikam duygusunun o adama yön verişi. Kitabı ne zaman görsem altı çizili yerleri okur ve eski duyguları anımsarım. Okuyuculara şiddetle tavsiye ederim...