Ebru

@Boddahh
Marx, ka­pitalizmin sonunda kendi kendini ortadan kaldıracağına inanıyordu. Proletarya, eninde sonunda şiddetli bir devrimle yönetimi devra­lacaktı. Er ya da geç, dökülen tüm bu kandan, insanların artık sömürülmediği, yaratıcı ve iş­ birliği içinde olabildikleri daha iyi bir dünya doğacaktı. Herkes topluma bir şekilde katkıda bulunacak ve toplum da bunun karşılığını ve­recekti: Marx'ın görüşü, "herkesten yeteneğine göre, herkese ihtiyacına göre"ydi.
Sayfa 239 - Dünyanın Bütün İşçileri, Birleşin! - Karl Marx
·1 alıntı·
372 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.