Spoi içerir.Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum hatta okurken bu kadar da olmaz dediğim çok sahne oldu.Olur veya olmaz değil mesele klasik bir hayat hikayesi okumak istemiyorum.Eski filmlerin unutulmaz repliği siz kardeşsinizi görmek istemiyorum kitapta daha özgün daha farklı sonun da şaşıracağım olay örgüsü olmasını dilerdim.