1/10
·136 syf.··
2017 17. kitabı
Spoi içerir.Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum hatta okurken bu kadar da olmaz dediğim çok sahne oldu.Olur veya olmaz değil mesele klasik bir hayat hikayesi okumak istemiyorum.Eski filmlerin unutulmaz repliği siz kardeşsinizi görmek istemiyorum kitapta daha özgün daha farklı sonun da şaşıracağım olay örgüsü olmasını dilerdim.
Edebiyat
Furkan Allah'a Emanet OlKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20192,443 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.