·218 syf.····Okunma: 04 Nisan 2023 12:31 Dostoyevski'nin diğer çalışmalarına nazaran daha nahif bir kurgusu vardı fakat ne kadar kitap ince ve karakterler yalın da olsa çok acıtan bir his bırakıyor en sonunda. Dostoyevski'nin ilk eserlerinden fakat dilindeki edebî tatlılığı dile getirmek kayda değer... Bana kalırsa sevildiğini bilenin apaçık bencilleştiğini yansıtan bir kitaptı. İçten içe Nastenka'nın vicdan azabı çekmesini dilemiştim... Okunmaya değer.