Kitap eski zamanları seven okuyucular için şahane. Aslında kitabın temelinde gerçekten de aşk güzel işlenmiş oldukça masumdu ve bana kalırsa çok klişe değildi. Kadınların eski zamanda tek yapabilecekleri şeyin evlenmek olması oldukça üzücü olmakla beraber kadınların güçlü duruşuda bir hayli şahaneydi. Mr. Darcy ve Elizabeth bütün çiftlerin arasında parıldayan bir çiftti. Kitap gerçekten akıcıydı ve beni hiç sıkmadı...