·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Nisan 2023 22:37 Mükemmeldii!! Cok beğendim bir günde bitti. Aşırı akıcıydı ve sürükleyiciydi. Dess mükemmel bir karakterdi. Açıkçası kitabın ilk elli sayfasında kitabı ve Des'i sevmicegimi düşünüyordum fakat ikisinede aşık oldumm. İkinci kitabını hemenn okumak istiyorum orada cok daha güçlü bir kadın karakter görmeyi umuyorum. Fantastik okumaya yeni başlayanlar için birebir bence. :)