Mükemmeeeel ben bu kitabı niye bu kadar geç okudum diyorum çocuk kitabı olmasına rağmen heyecanla okudum .. aklıma orta okulda Türkçe hocamın bizi yeşil vadiye götürdüğü hayallerimiz geldi .. bir öğretmenle başlayabilir her şey ama bir kitapla da kalemine sağlık Mert Arık :) ayrıca çizimler harika Mert Arık