Kitabı genel olarak beğenemedin. Sonu, katilin bulunması hiç inandırıcı olmadığı gibi şaşırtıcı da değil ki herkes ile ilgili oluşturulan şüpheler çok yarıda bırakılmıştı. Hiç merak unsuru yoktu. Çok basit bir dille yazılmış bir kitap. Mesela ipucular veriliyor ''karanlıkta elbise yırtılma sesi'' romandaki kadın karakterler bir birilerinden geldiğini söylüyorlar ama o kısım boş bırakılıyor ipucu yarıda kalıyor. Kitabın geneli bir birinden kopuktu.