Kitap sıkmayan akıcılığı yüksek ve buna rağmen şairene bi üsluba sahip. Merak ve gerilim son 10 sayfada arşa tırmanıyor o kadar ki bitince elimi sıkı sıkı sıktığımı fark ettim.
Karakterlerin düşüncelerini alışılmadık derecede dürüst buldum bu durumun bi yandan da Japonların kültürünün bi yansımasıdır diye varsayıyorum. Yazara mutlaka devam edeceğim.