Yazarın doğayı ve mekanı bu kadar güzel tasvir etmesi beni hikayenin bulunduğu yere ışınladı. Hikaye masum bir çocuğun gözünden anlatılıyor, unuttuğum bazı çocuksu duyguları hatırladım. Bir ara hikaye bir geyiğin gözünden anlatılıyor bence anlatıcısının böyle değişmesi bizim de farklı bakış açılarından görmemizi sağlıyor. Karakterlerin duyguları ve özellikleri çok iyi yansıtılmış. Harikaydı…