"Atom bombası" nasıl ifade edilir bilmem ki , cümleler hep eksik kalır. Kitabı okurken sürekli bomba sorgulaması yaptım kendi içimde. Sadako bu bombanın etkilerine maruz kalan masumlardan yalnızca bir tanesi. Yaşama umuduyla dolu olan bir kız. Ne hüzünlü bir kitap. Yaşamak istiyorsun yaşamak... Hastasın çok hastasın. Neden peki?