Selam. Uzun soluklu bir serinin ilk kitabı. Çok hızlı okuyacağınızı baştan söyleyim çünkü olayları siz sıkılmadan çatır çatır çözüp geçiyorlar.olaylar asla tahmin edilemez değil ama okuması zevkli. Çok aşk sahnesi beklemeyin. 16 yaş altının okumasını önermem kesinlikle. Bence güzel ve merak uyandırıcı bir seri tüm seriyi almış ve ilk iki kitabını bitirmiş biri olarak klasikler arasına atılmasını öneririm