İnsan mı yolunu şekillendirir , yol mu insanı şekillendirir? Kitabı bitirdiğimde aklıma gelen soru bu oldu ve kitap bana bu soruya verilecek cevabın birbirinden bağımsız olmadığını düşündürdü. Aldığımız her yolda, yolla birlikte nasıl şekilendiğimizi okudum yazarın harika betimlemeleriyle. Okurken düşündüren, sorgulatan bir kitap