Puan vermedi·312 syf.··Beğendi
· " Başlangıçtan önce hiçbir şey yoktu. Ne toprak vardı ne gökkubbe. Ne yıldızlar vardı ne de gökyüzü. Şekilsiz ve şemalsiz, sisten bir alem ile durmadan yanan ateşten bir alemdi var olan..."
İskandinav Mitolojisini kendi üslubu ile yeniden bize sunan Neil Gaiman, favori yazarlarımdan biridir. Kendisini "Mezarlık Kitabı" ile tanıdım ve hemen sevdim. "Yokyer" en sevdiğim kitaplarından biridir.
"Amerikan Tanrıları" tekrar okunasıdır. "Anansi Çocukları"ndaki nüktedan lezzet mutlaka tadılmalıdır.
Yani sizin anlayacağınız, okudum bitirdim. Çok da beğendim. Tavsiye ederim.
Hadi yeni okumaya.