Öncelikle kitap bana kalırsa ebeveynlerin okuması gereken bir kitap. Çocuklarınızı olduğu gibi kabul etmeniz gerektiğini yansıtmasının yanı sıra hayatta bir çok çaba verdiğimizi ama günün birinde öldüğünüzde hiç bir şeyin sizin ile birlikte gelmeyeceğini konu alıyor. Bir çok şeyi stres ediyoruz ama günün birinde aldığımız takdir belgeleri, teşekkür plaketleri hepsi bir çekmecede bizimle ölümü bekliyorlar çünkü öldüğümüzde onlarında bir öneminin kalmayacağı bizimle beraber unutulacağı çok güzel yansıtılmıştı. Kitapta aynı zamanda anne-kız ilişkiside güzel bir tonda anlatılmıştı. Kim Hye-JinKızım Hakkında Her Şey