Kitabı 90'lı yılların sonunda D&R'da rafta gördüğüm günü hatırlıyorum da... Ah Tanrım!! Fantastik yazın dünyası ile tanışmam bu sanat eseri ile oldu işte... Ama ne tanışma!! Zira bir daha bırakamadım. Kitabın içinden çıkan Orta Dünya haritasını duvarıma yapıştırıp Frodo'nun her bir adımını takip etmiştim.
Eğer okumayanınız var ise... Kesinlikle okuyun.
Bu arada kitapta en sevdiğim karakter Eouwin'dir. Bir Nazgul'un boynunu uçurduğu sahne... Sanırım güçlü kadın karakterlere karşı zaafım var..