10/10
·58 syf.··
Beğendi
·
2023 34. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2023 15:01
Bu adamın kalemi gerçekten harika …. Okurken insan hiç sıkılmıyor herşey gayet anlaşılır ve akıcı ilerliyor….. Ateş Yakmak evet okurken inanın ki karakterler ile birlikte bende üşüdüm bende o zorlu koşullar altında onlar ile hayatta kalma çabası verdim … Kısaca özetlemek gerekirse zorlu hava şartları ile hayatta kalma çabası veren karakter ile birlikte bizlerde üşüyeceğiz… Kitap 3 hikayeden bahsediyor Ateş yakmak 1908 Ateş yakmak 1902 Yaşama azmi … Ateş yakmak öyküleri birbirinden farklı karakter ve olayları anlatıyor ikisinin de finali farklı … Ben okurken çok keyif aldım okuyacak herkese keyifli okumalar dilerim ….
Ateş YakmakJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202516,2bin okunma
·
2.359 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
kesinlikle mükemmel bir eserdi yazar size o anları hem yaşatıyor hemde kış gününde dışarda kalırsanız nasıl kararlar vermeniz gerektiğini anlatıyor kitap sizi üşütse de mükemmel bir eserdi. kalemine sağlık:)
KahveCan
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim gerçekten de öyle oldu bende karakterler ile üşüdüm harika bir eser ☺️
Kütüphanemde bulunan merak ettiğim bir eserdi artık okuyacaklarıma ekleyebilirim kaleminize sağlık ☺️🌼
KahveCan
Gönderi Sahibi
RaBia keyifli okumalar dilerim ☺️