*SPOİLERRRRR****
-Kitap akıcıydı.
- Bir günde bitirdim.
- +18 veya küfür yok.
-Ortaokuldakiler okusun bence...
-Ben bayıldım.
-Karakterler süper ayrıntıya yazılmış.
-Tek üzüldüğüm kısım kitap tam yerinde bitti. Ben sadece birincisini aldığım için şuan çok heyecanlıyım. (Lütfen spoi vermeyiniz)
Puanım: 10/10 <333
İpekkkÇemberin AltındaGamze Aydeniz