·360 syf.····Okunma: 11 Nisan 2023 02:38 Kitabı genel olarak sevdim. Dili yalın, okuması kolay bir kitaptı. O gizemli gotik hava sayesinde zaten kitabın içerisine giriyorsunuz. Baş karakterin ölümü görebilmesi gittiği her yere ölüm götürmesi sonunda bu döngüyü kırmaya çalışması anlatılıyor kısaca açıklarsam. Erkek karakterin Ölüm ya da Azrail olması alıştığımız klasik kadın-erkek ilişkisini bi tık farklı kılmış, hoş bi değişiklik. Tabi bunlar nasıl birlikte olacak biri insan biri melek diye içim içimi yemedi değil. Gerçi kitabın sonunda tam olarak da çözülmedi bu sorun ama bakalım ikinci kitapta neler olacak. Vee plot twist gayet iyiydi şahsen evdekileri zehirleyeni bir türlü tahmin edememiştim.