"Umudun hep yanında olması dileğiyle" şeklinde yazarından imzalanmış bir kitap. Ahmet Ümit'i bu kitabından sonra okumasam da lise yıllarımda yeri bir başkaydı benim için. Kitap özelinde Ester için ayrı bir parantez açmak gerekirse, gerçek hayatta Ester'i hissedenler ne şanslı...