Şule Gürbüz’ün okuduğum ilk kitabı. Birbirinden farklı 5 öyküden oluşuyor. Çok kolay bir kitap olduğunu söyleyemem. Çoğu yeri tekrar okuma ihtiyacı hissediyorsunuz ve cümleler uzun. Karakterler aşırı felsefik ve melankolik. Okurken iyi konsantre olmak gerekir.
İlk kitaptan pes etmek doğru değil ama uzun süre aynı yazardan okuma yapmayacağım sanırım. Çünkü bunu sindirmek uzun sürecek.