#okudumbitti #geceyeselam #psikolojikgerilim
Yılın 19.kitabini yine kendimi tebrik ederek bitirdim Bu yıl için aldığım tüm kitaplarım için ıyiki almışım diyorum her bitirdiğimde
Kitabın konusu: 29 yaşında yaşadığı travma sonucu amnezi hastalığına yakalanan Chrissy nin benliğini bulma , geçmişini arama çabasını anlatıyor Chrissy küçük küçük hatırlamaya başladığında kırklı yaşlarının ortalarında bir kadın olmuştu ve arada geçen zaman sadece boşluktu
Düşünün ki 1 günü yaşıyorsunuz ve gece uyudugunuzda beyniniz tüm o anıları siliyor Her sabaha yeniden bomboş kimliksiz uyanıyorsunuz
Çok güzel akıcı heyecanlı bir anlatım konusu kurgusu süper