Bu kitap benim “Aynanın İçindekiler “ serisinde okuduğum ilk kitap. Ben seriyi genel olarak beğendim. Attila İlhan’ın şiirsel dili romanlara yerleşmiş. Kitapları okurken bu tadı alabiliyorsunuz ve bu sayede okuma zevkiniz gelişiyor. Daha sonrasında okuduğunuz romanlarda bu tadı alamadığınızda bu durumu çok iyi anlayabilirsiniz. Tek eleştirim var: kitaplarda yer alan karakterlerin sürekli birbirleriyle bağı ortaya çıkıyor ve bu bağ klasikleşmiş Türk filmleri tadında…