Hayatımda hiçbir kitaptan bu kadar nefret etmemiştim bitirene kadar beni boğdu resmen, her bir sayfasını tiksinerek okudum bu kadar nefret dili bu kadar ayrıştırma neden? Yarışma olmasaydı asla okuyabileceğim bi kitap değildi ama bitirdim. Hala kafamda “mini etekli hoppa zamane kızları” sözleri yankılanıyor ben kitabına bile dayanamazken bu tarz düşüncelerde olan insanlar var, yazık..