Öncelikle spoiler içermez )
Ve kitaba şans verilmeli bence hiç bir şey kaybetmezsiniz emin olun.
Ben beğenerek okudum hatta diye bilirim ki yazarın zekasına hayran kaldım hatta olayların gidişatını öyle yazmış ki her kesi şüpheli olarak göre biliyorsunuz .
Kitapta katil o kadar zeki ve kusursuz yazılmış ki , sonda a yok artık katil bumuydu hiç şüphelenmedim dedim :)
Ama aynı zamanda kitabın sonu aceleye gelmiş sanki çok eksiklikler vardı bazı konular yarım kaldı ama yinede ben sevdim ve tavsiye ederim .